Nieuwsarchief
MC pubquiz/bierproeverij
Velen hadden er al reikhalzend naar uitgekeken; de enige echte masterborrel. Hoewel de borrel nog steeds online moest plaatsvinden, waren de leden van de MasterCommissie er wederom in geslaagd om een geweldige activiteit neer te zetten. Op de laatste dag van april had de MasterCommissie een pubquiz én een bierproeverij geregeld. Met dank aan de geweldige sponsor, Brouwerij Eggens, waren er maar liefst 4 fantastische speciaalbiertjes voor iedere deelnemer verzorgd. De studenten hebben geproefd van een frisse Weizen, een krachtige Zwaar Blond, een fruitige IPA en een zwaar, maar rijk gevarieerde Quadrupel. Onder het genot van een biertje konden de studenten hun kennis testen met een zelfgemaakte pubquiz. De studenten waren in teams ingedeeld en konden (online) overleggen door middel van een zelfgecreëerde Gathertown. Zo werd hun kennis over o.a. muziek, sport, actualiteit en topografie getest. Hoewel er veel teams dichtbij de winst waren, kon er uiteraard maar 1 winnen. De pub-quiz was een succes en de biertjes hadden gesmaakt. Bovenal was het voordeel van online borrelen dat de studenten niet meer kruipend naar huis hoefden. Al met al kan er gezegd worden dat de activiteit meer dan geslaagd was.